noordpolderzijl

noordpolderzijl

zaterdag 17 april 2021

en weer thuis

vrijdag 16 april: @ home

Even de slokdarm tectyleren en een paar broodjes bakken in de Omnia-oven: wat kan het leven aan boord toch prettig zijn. Afwassen, busje kuisen en dan tijd om naar huis te gaan. Een van de voornaamste reden is dat Puzzel een poetsbeurt krijgt. Morgen glimt hij weer als een snottebel in de maneschijn, mijn buurman heeft een variant op deze uitspraak: het schijnt dat een blote eikel ook behoorlijk kan glanzen. Het was een rustige nacht op de Bentelosche Esch, slechts acht-campers-druk. Het waren weer een paar mooie dagen die zoals gewoonlijk weer veel te snel voorbij waren. Maar ik kan nog even nagenieten, want mijn ziel reist altijd langzamer dan mijn lijf. Niet te lang wachten voor de wielen weer over asfalt gaan zoeven. Nog één ding vergeten te vermelden: heb ik de afgelopen dagen totaal niet opgemerkt dat inmiddels de 30.000e klik op mijn website is geregistreerd. Zouden onze belevenissen ook in boekvorm interessant zijn?

V: 157.158; A: 157.195

Nog frisjes in de vroege ochtend; wel zonnebrillenweer.